2013. március 18., hétfő

1. fejezet első része

Sziasztok !
Hát egyenlőre csak ennyit tudtam hozni ma 12 óráztam, a kórházban ugyhogy örülök hogy ezt sikerült holnap nem megyek dolgozni úgyhogy holnap felrakom a másik felét :)
Addig is türelmeteket kérem
Millió puszi Bianka

Találkozás

Isabella szemszöge :



Isabella Hastings a nevem 25 éves vagyok és rendezvényszervezőként dolgozom a saját cégemnél . Egész életemben egy saját cégre vágytam és az álmom teljesült is , méghozzá 2 éve . Ez viszont nem sikerült volna a völegényem David nélkül . Nagyon szeretem őt . Ő ügyvéd , talán az egyik legjobb a városban . Los Angeles- ben élek , itt születtem . Nagyon szeretem ezt a várost csak úgy mint anyukám . Még mindig nehéz visszaemlékeznem arra a napra mikor elvesztettem őt . Anyukám ugyanis lassan 1 éve halt meg agydaganatban .
De nem szabad erre gondolnom , mert elsírom, magam most viszont dolgom van .  Ugyanis egy esküvő szervezésén dolgozom .  Amikor is kopogtak az ajtómon .
  • Igen
  • Én vagyok Iz  , van egy jó hírem .  – jött be Emma a legjobb  barátnőm és egyben az asszisztensem .
  • Na mond !
  • El sem fogod hinni, ha meghallod! Hallottál már az ISF- ről ? – kérdezte
  • Nem még nem . Mi az ?
  • ISF vagyis Ian Somerhalder Foundation  . Így már ismerős ? – kérdezte vigyorogva
  • Valami rémlik valami színész ez az Ian Somerhalder ugye?
  • Igen az – válaszolta
  • Na és mi van vele , ne kelljen belőled mindent harapófogóval kiszedni ! – kértem már idegesen
  • Szóval ez az alapítványa az ISF . Ennek lesz egy jótékonysági gálája és Ian ügynöke minket bérelt fel , hogy szervezzük meg . – hadarta el egy szuszra
  • Ó , akkor ez  most nekünk nagyon jó ugye ? – kérdeztem hiszen nem értettem miért olyan nagy szám ez .
  • Igen, persze hogy jó melyik bolygón élsz te ? Hiszen ő egy ismert színész és mellesleg nagyon szexi.
  • Értem  jól van na . Tudsz valami részletet , vannak különleges kívánságaik vagy ilyesmi ? Egyáltalán tudok vele személyesen beszélni ?
  • Az ügynöke megadta a számát .
  • Értem az jó . És mikor kereshetem ? Mondott valami konkrét időpontot mert gondolom nem zavarhatom a nagy színészt  a nap bármely percében ? –
  • Azt mondta holnap felhívhatod délelőtt . Akkor épp nem forgat . – mondta Emma
  • Rendben , írd fel a számát és rakd majd az asztalomra , most mennem kell még megnézem a Richardson esküvő helyszínét . – mondtam miközben felkaptam a táskám .
  • Oké , ma már nem is jössz vissza az irodába ? – kérdezte
  • Szerintem nem , most van 6 – óra mire hazaérek lesz este 10 úgyhogy nem jövök vissza .  Holnap találkozunk korán bejövök . – mondtam neki
  • Akkor lerakom  az asztalodra és reggel mikor jössz megtalálod .
  • Nagyszerű akkor szia ! – köszöntem el
  • Szia ! – köszönt Emma


Ian szemszöge : 





  • Drágám ébresztő ! Hallod ébredj ! Ian az Isten szerelmére keresnek telefonon . !!
  • Jól van na fent vagyok !  Mi lehet olyan sürgős , hogy már hétvégén sem hagynak békén .
  • Tudom kincsem , de Tom keres ! – mondta anyu
  • Jól van mond meg neki , hogy visszahívom .
  • Megmondom . Drágám majd gyere le , ha fel9öltöztél mert kész a  reggeli – mondta anyu
  • Köszi anyu majd megyek ! – kiabáltam neki

Szóval ilyen egy szabadnapom amikor éppen a szüleimnél vagyok és egy kis nyugodtságra vágyom akkor sem hagynak békén . Aki még nem tudná annak bemutatkozom Ian Somerhalder vagyok . Színész , modell . Mindenki azt gondolja , milyen jó egy sztár élete , pedig egyáltalán nem . Sőt ha tudnák , milyen nehéz . Állandóan megjátszani magam , csak a szüleim és a barátaim körében lehetek önmagam . Míg ezen gondolkodtam megszólalt ismét a telefonom .

  • Ian itt Tom ! – szólt bele  a telefonba az ügynököm
  • Mond mi van már megint ? – kérdeztem idegesen
  • Semmi , csak gondoltam szólok , hogy megtaláltam neked a tökéletes rendezvényszervezőt  .
  • Ó végre egy jó hír !  És melyik az a  cég ? – kérdeztem
  • Isabella Hasting a cég vezetője megadtam neki a számod szerintem még ma keresni fog és időpontot egyeztethettek .  Csináltam neked egy kis szabad időt és tudsz vele személyesen találkozni .
  • Ó , hogy te m ilyen nagylelkű vagy .
  • Igenis az vagyok . Ugyanis nehéz a sűrű programjaid között időt szakítanom neked .
  • Rendben hagyjuk ! Most lerakom majd hívlak ! – mondtam majd letettem a telefont

Miután befejezetem a készülődést lementem és megreggeliztem anyuékkal . Majd megint megszólalt a telefonom .

  • Hallo ! – szóltam bele
  • Hallo Isabella Hasting vagyok  Ian Somerhalderrel szeretnék beszélni . – szólt a telefonba egy angyali hang
  • Ian Somerhalder vagyok hallgatom
  • Ugye nem zavarom ? – kérdezte kedvesen
  • Egyáltalán nem mondja nyugodtan !
  • A rendezvényről szeretnék beszélni magával , lehetne hogy megbeszéljünk egy időpontot amikor személyesen is tudunk találkozni . ?
  • Igen hogyne ! Ma délután megfelel magának ?
  • Igen , meg Mikor és hol ?
  • Mondjuk 2 – kor a  Washington Street-i kávézóban .
  • Nekem tökéletes .
  • Akkor ott találkozunk viszlát !
  • Viszlát Mr . Somerhalder -  köszönt el az angyali hang

4 megjegyzés:

  1. Szia Bianka!

    Óó... úgy örülök hogy végre itt van az első fejezet én már nagyon vártam és nagyon imádtam is!
    Nagyon tetszett ha bár rövid volt de én már imádom a másik felét is!!
    Alig várom az első találkát is mert akkor sok minden kiderül az emberről!!
    Alig várom a kövi részt!!
    Azt is imádnám olvasni ha emma és joseph is benne lenne mert máris nagyon szimpatikusak nekem!
    xo xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Veronika!

      Nagyon szépen köszönöm a kommentet . Örülök hogy ennyire tetszett . Joseph is feltűnik már ebben a részben bár még bem találkozik Emmával de tudod ami késik nem mùlik :-)
      milliò puszi Bianka

      Törlés
  2. Szia!

    Nekem is nagyon tetszett fantasztikus kezdés volt és már várom mi alakul ki a folytatásban!
    Az első találkozást várom a legjobban de nagyon örülök hogy végre hozzá fogtál az íráshoz!
    Csak így tovább!!
    Várom a következő részt.
    by
    BB


    VálaszTörlés
  3. Szia BB !

    Nagyon szépen köszönöm neked is a kedves szavakat . Holnap jön is a várva várt találka .

    Addig is millio puszi Bianka

    VálaszTörlés