2013. március 19., kedd

1. fejezet 2. fele

Ian szemszöge : Folytatás :

Ha valakinek ilyen angyali hangja van kiváncsi vagyok , hogy néz ki . Egyre jobban várom már ezt a találkát . De most muszály felhívnom Tomot és Simont . Simon a testőröm és egyben az egyik legjobb haverom is . A másik Joseph a Vampírnaplók főgonosza :) . Először Tomot kell felhívnom , csinált e valami programot nekem mára .
  • Szia ! Ennyire hiányoztam - szólt bele a telefonba Tom 
  • Álmodozz csak ! Csak szólni akartam , hogy felhívott a rendezvényszervező csaj . Ma délután megbeszéltünk egy időpontot . Valamint meg akartam érdeklődni kedvenc rabszolgahajcsár ügynökömtől van - e mára valami különösebb programom ? - kérdeztem tőle 
  • Én is szeretlek Ian . Amugy idáig tudtommal nincs . Holnap viszont kezdődik a forgatás ugyhogy ma pihend ki magad , mert holnaptól kezdve nincs megállás ! Előre akartam szólni , hogy utána ne kend rám , hogy nem szóltam - mondta 
  • Rendben értettem nagy főnök :)  Akkor holnap találkozunk . Na csá - köszöntem el 
  • Helló ! 
Miután letettem azonnal tárcsáztam Simont aki egy csörgésre fel is vette .
  • Helló Simon ! Szükségem lenne rád ma délután , megoldható lenne ?
  • Neked is szia Ian ! Persze , mi a  nagy esemény vagy csak iszogatunk és csajozunk egyet ? - kérdezte 
  • Az utóbbi egy csajjal találkozom aztán nem kellene , hogy zavarjanak az őrült rajongók . Akkor megoldható ? - kérdeztem 
  • Hogyne állok szolgálatodra ! Amugy  én is keresni akartalak . Joseph hívott nem mennénk - e el ma egyet inni ? Mit szólsz ? Te is kiereszthetnéd a gőzt . 
  • Rendben tudod , hogy az ivásra mindig van időm . 
  • Akkor ezt megdumáltuk . Mikor menjek érted főnök ? 
  • Ne hívj főnöknek ! és fél kettőre , hogy biztosan odaérjek . 
  • Rendben , és rendben fél kettőre ott leszek anyudék háza előtt . 
  • Oké , akkor csá ! 
  • Csá !
Szóval akkor megvan a ma esti programom is . Szép lezárása lesz a mai napnak .

Isabella szemszöge :

Tegnap későn értem haza , de szerencsére sikerült lefixálnom mindent az esküvő helyszínén . Ma reggel pedig korán bejöttem David most nincs itthon , két napja már egy üzleti tárgyaláson van . De holnap este már itthon lesz alig várom , hogy újra lássam .  Már úgy hiányzik . Ian Somerhaldert is felhívtam már , ahhoz képest , hogy egy sztár elég kedvesnek tűnt .  Most viszont ideje ebédelni menni .
  • Emma jössz ebédelni ? - kérdeztem barátnőmet 
  • Igen persze , ma mit eszünk ? - kérdezte Em 
  • Kínai ? kérdeztem 
  • Nekem megfelel . 
  • Akkor menjünk . 
Mindketten felkaptuk a táskánkat majd elindultunk . Az étteremben Emmával Davidről  beszéltünk és arról milyen szerencsés vagyok egy ilyen vőlegénnyel az oldalamon .

  • Emma hidd el neked is lesz egy ilyen pasid ! - bíztattam őt 
  • Remélem igazad van . Hisz nézz csak rám 24 éves vagyok és eddig csak alkalmi pasijaim voltak . - búslakodott 
  • Ide figyelj Emma Stevens te vagy a legjobb barátnőm és , ha én azt mondom neked , hogy lesz pasid akkor lesz . Mit szólnál hozzá ha ma este elmennénk bulizni egyet . Hátha találkozol egy szexi pasival . Na mit szólsz ?- kérdeztem lelkesen 
  • Azt , hogy rád sem ismerek , mit csináltál a mindig tartózkodó "sosem bulizok " barátnőmmel ? 
  • Aj , hagyd már csak egy - két pohárka ital . Nem árt senkinek . - mondtam mosolyogva 
  • Oké benne vagyok . Viszont nem is mondtad , mit intéztél Ian Somerhalderrel ? Sikerült elérned ? - kérdezte kíváncsian 
  • Igen sikerült nem is tűnt olyan bunkónak . Találkozunk ma délután 2 órakor a Washington Street- i  kávézóban . Basszus  1 óra akkor indulnom is kell . 
  • Menj és tudj meg mindent . Akkor majd találkozunk . - mondta Em 
  • Igen na szia Em . - mondtam és egy puszi után elindultam a találkozó helyszínére .


Ian szemszöge

Márcsak percek kérdése és találkozom az angyali hang tulajdonosával . Meg is érkeztünk .

  • Itt is vagyunk . - mondta Simon 
  • Oké köszi haver . Várj meg oké ? 
  • Rendben leállok valahol majd hívj ha kellek .
  • Oké ! 
  • Sok szerencsét ! - mondta 
  • Kösz és szia !
  • Csá haver ! 
Kiszálltam az autóból majd bementem a kávézóba . Persze minden szem rám tapadt , de szerencsére nem kezdték el a nevem sikoltozni , ezért is választottam ezt a helyet . Itt ismernek és nem kezelnek sztárként . 

  • Üdv Mr. Somerhalder ! -köszöntött a kávézó tulaja 
  • Hello Patrick . Egy fiatal hölgyet keresek ! Kettőkor találkoznánk esetleg itt van már nem tudod ?
  • Igen itt van ő is keresett már téged - mondta Patrick .
  • Rendben melyik boksznál találom ? - kérdeztem 
  • Ott ül - mutatott a 3. boksz felé 
  • Köszi Patrick ! 
  • Nincs mit Ian . Mindjárt küldök valakit , hogy vegye fel a rendeléseteket .
  • Köszi :)
Odamentem a bokszunkhoz . Épp mikor odaértem akkor nézett fel .
  • Üdvözlöm Mr. Somerhalder  Isabella Hastings vagyok a Bella's rendezvényszervező cég vezetője . 
  • Én pedig Ian Somerhalder , de ezt bizonyára tudja . - mutatkoztam be miután magamhoz tértem az ámulatból amit ennek a gyönyörűségnek a látványa keltett 
  • Igen tudom .- mondta miközben én leültem  . Szóval Mr. Somerhalder azért szerettem volna , hogy személyesen is találkozzunk , hogy megtudjak a rendezvényről pár fontos információt. 
  • Gondoltam , de  lehetne ha már együtt dolgozunk hogy tegezzük egymást nevezzen csak Ian- nek .
  • Ahogy gondolod akkor engem is hívj nyugodtan Isabellának .- mondta Tehát Ian az alapítványának szervezett gála helyszinét kellene megvitatnunk , de előtte a meghívottak száma lenne a legfontosabb .
  • Huh ezek nagyon komoly kérdések , még meg kell vitatnom őket az alapítványom vezetőjével . 
  • Rendben , de tudatnod kellene velem minél előbb .- mondta komolyan de még így is édes volt 
  • Ezt megbeszéltük , tudom hogy ez tolakodásnak fog hangzani de meghívhatnálak ma este vacsorázni ?- kérdeztem próba szerencse alapon
  • Tényleg tolakodó , és nemet is kell mondanom nekem ugyanis vőlegényem van . - felelte komolyan 
  • Ó , gondolhattam volna , hogy egy ilyen szépség már foglalt .
  • Rendben nekem mennem kell -mondta miközben gyorsan felkapta a táskáját és már indult is .
  • Remélem nem bántottalak meg ? - szóltam utána
  • Á nem csak mennem kell majd hívj ha megtudtál valamit . - Helló - köszönt el majd kiviharzott a kávézóból
  • Szia ! kiabáltam utána 
Hát ezt sajnos benéztem , de nem adom fel . Soha nem gondoltam volna , hogy létezik szerelem első látásra , de ez a nő még az én szívemet is megdobogtatta . És ahogy tiltakozott még jobban felkeltette az érdeklődésemet . Meg kell szereznem ebben semmi kétség sincs . 


7 megjegyzés:

  1. Szia Bianka!

    Ha lehetséges a másik fele még jobb lett mint az első. Imádtam és szerintem Ian tényleg mindent meg fog majd tenni azért hogy Isabella megkedvelje és adjon neki egy esélyt.
    Isabellámak meg lehet hogy vőlegénye van de ha enged a csábításnak biztos hogy beleszeret Ian-be.
    Joseph-et még mindig szimpatikusnak találom és remélem a közel jövőben majd találkozik Em-mal akire mint látom ráfér a szerelem.
    Nagyon imádtam !!Várom a kövit!!

    xo xo

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Nagyon szépen köszönöm a kommented :-) Nagyon örülök hogy ennyire tetszett . Viszont rögös ùt vezet a szerelemig :-) Igyekszem a következő fejezettel .
    Addig is milliò puszi Bianka

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok csajok!

    Én is imádtam remélem azért idővel majd esetleg megtörténik a csoda és egymásra találnak!
    Addig is alig várom a folytatást siess vele!

    By
    BB

    VálaszTörlés
  4. szia bianka!

    imádom az új fejlécet nagyon tetszik

    xo xo

    VálaszTörlés
  5. Szia veronika !

    Nagyon örülök , hogy tetszik <3

    Most a másik történetemhez rakom fel a fejezetet . De ide is készül a fejezet .

    Sok puszi Bianka

    VálaszTörlés
  6. Szia Bianka!

    Meglepi nálam!Nézz be!
    http://veronikatortenet.blogspot.hu/
    xo xo

    VálaszTörlés
  7. NAGYON JÓ IMÁDOM KÖVI KÖVI !!!!!!!!!!

    VálaszTörlés